دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

دکوراسیون خانه برای عید نوروز : ۱۰ ایده دیدنی که حتما میپسندید!

kitchen decorationآنها میگویند که امسال بهتر است حداقل یکی دو تا از این وسایل را مهمان خانههایتان کنید. حتما تا حالا از رنگ سال ۲۰۲۰ یا همان رنگ سال ۹۹ با خبر شدهاید. بله رنگ آبی کلاسیک. اگر قصد تغییر دکوراسیون برای عید نوروز را دارید، بهتر است که رنگ آبی کلاسیک را در طراحی دکوراسیون خانه جای دهید. میتوانید یک دیوار از اتاق خواب و یا دیوار اصلی اتاق نشیمنتان را اختصاصا به این رنگ اختصاص دهید. حتی میتوانید با این رنگ به سرویس خوابتان جانی دوباره بدهید یا برخی از اکسسوریهای خانه را با این تم رنگی انتخاب کنید. در تصویر بالا نمونهای از اتاق خواب به رنگ سال ۹۹ را میبینید که چقدر زیبا و با شکوه میباشد. مهمترین خاصیت رنگ آبی کلاسیک این است که هم برای دکوراسیون مدرن و هم برای دکوراسیون کلاسیک مناسب است. ترکیب این رنگ با ترکیبات چوب و همچنین ترکیب آن با رنگ سفید بسیار زیباست. شما اینطور فکر نمیکنید؟ ۳- آیا کاغذ دیواری گلدار هنوز هم مد است؟

دکوراسیون خانه

kitchen decorationالبته تشابهات سبک مزرعهای با سبک روستیک زیاد است؛ عناصر چوبی و طبیعی، رنگهای گرم، پارچههای ارگانیک مثل الیاف طبیعی، حصیر، کنف و … و وسایل دستساز و نور طبیعی ویژگیهای سبک مزرعهای هستند. هرجا دیدید کلی مبلمان آنتیک با رنگهای پاستلی و روکشهای پر نقش و گلدار یک جا جمع شدهاند، بدانید که صاحب آن فضا به سبک شبیشیک علاقه دارد. درست است سادگی و آرامش از ویژگیهای اصلی این سبک به شمار میآید اما سرزندگی و طراوت هم به همان اندازه اهمیت دارد. محیطهای شابیشیک به شدت مناسب زوجها و خانوادههای عاشق است! همانطور که از اسم آن پیداست، سبک ساحلی متاثر از دریا و طبیعت و ساحل است. در عین حال که به شما آرامش دریا را منتقل میکند، هیجان امواج را هم ارائه میدهد. طیف رنگی آبی، سفید و ماسهای بیشتر از هر چیزی در آن دیده میشود و نور طبیعی اهمیت زیادی دارد. عناصر دریایی مثل صدف، سکان کشتی، لنگر یا هرچیزی که به نحوی به دریا و ساحل مربوط باشد در فضاهای ساحلی به عنوان تزئین به کار میرود.

6 تاکتیک‌هایی که هرگز شکست نمی‌خورند دکوراسیون خانه

kitchen decorationخانه به وسیله دکوراسیون بایستی شخصی سازی شود. در صورتی که عنصر شخصی سازی حذف شود، تمام خانه ها با یک نوع مبلمان و لوازم جانبی پدیدار می شوند. بنابراین به طور اساسی شخصی سازی است که ویژگی های خاص دکور یک خانه را تعیین می کند. به عنوان مثال یک ساعت دیواری قدیمی که از گذشته مانده است جزو ویژگی های خاص یک اتاق نشیمن است. فضاهای مختلف از ساختمان های مختلف از جمله مسکونی، اداری، فروشگاه، هتل و غیره به لحاظ ایجاد یک دکوراسیون ایده آل بررسی شده و به همراه تصاویر مربوطه برای کاربران در دسترس قرار گرفته شده است. با اینکه سیستم سازهای ساختمان، الگو و فرمهای اصلی فضا داخلی را تعیین میکند اما شکل دهی به فضا در طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است. دانشواژهی سازه در اینجا معنی تکیهگاه فیزیکی به کار نرفته است که به انتخاب و چیدمان عناصر داخلیای خطاب میشود که ارتباطات دیداریشان، فضای داخلی اتاق را تعریف و سازماندهی میکند.

kitchen decorationمعماری داخلی به معنای طراحی نقشه برای یک فضای مشخص است که به منظور تغییر یا طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود. این امر با در نظر گرفتن جنبه های انسانی طراحی می شود و در واقع شامل طراحی و ساخت فضای داخل ساختمان است. پس بهتر است برای طراحی داخلی منزلتان از یک کارشناس با تجربه و کار بلد که در این زمینه تجربه ی کافی داشته باشد کمک بگیرید. به طور کلی اگر بخواهم بگویم دکوراسیون چیست باید بگویم که آراسته کردن، مرتب کردن یا چیدمان لوازم را دکوراسیون میگویند. البته زمانی که صحبت از دکوراسیون میشود منظورمان مرتب کردن، چیدن یا انتخاب وسایل قسمت های مختلف خانه یا محل کار است. با توجه به رشد چشم و هم چشمی ها؛ صنعت دکوراسیون ارتقا چشم گیری داشته است؛ زیرا هر فرد برای زیباتر کردن خانه خود مایل است تا هر کاری را انجام دهد. طراحی دکوراسیون به معنای طراحی چیدمان است.

  1. سال ساخت: ١٣٨٨
  2. دکوراسیون داخلی مدرن
  3. ساخت، نگهداری و بازسازی
  4. مبلمان در طراحی دکوراسیون
  5. لازم نیست کمد با رنگ دیوار هماهنگ باشد
  6. هزینه طراحی داخلی منزل: سال ١٣٩٧ حدود ۴۸ میلیون تومان

kitchen decorationتنوع رنگ پرده شید بسیار زیاد است و شما بهراحتی میتوانید آن را با دکور اتاق پذیرایی خود ست کنید. این پرده هم بهتنهایی و هم بهعنوان زیرپرده همراه با یک پرده پارچهای قابل کاربرد است. پرده دابل شید از دو لایه پرده شید تشکیل میشود. لایه بالایی از تور بوده و لایه زیری از پارچه پلی استر است که بهعنوان آستر عمل میکند. این دو لایه کاملا مستقل از هم هستند، طوری که هر کدام را جدا از دیگری میتوانید استفاده کنید. چنین طراحی باعث میشود که پرده کنترل زیادی روی نور و حریم خصوصی ارائه دهد. تنوع رنگ و طرح پرده دابل شید بسیار زیاد است. لایه تور آن را میتوانید از جنسهای مختلف شامل تور دانتل، تور گلدوزی، تور کتان و غیره انتخاب کنید. لایه پلی استر هم قابل سفارش به رنگهای گوناگون است. شما میتوانید لایه زیر را به رنگ دکور اتاق پذیرایی خود انتخاب کنید و زیبایی چشمگیری به اتاق بدهید. پرده زبرا یکی از محبوبترین انواع پرده مدرن است که برای پرده اتاق پذیرایی عالی است.

وقتی وارد اتاقی می شوید اولین چیزی که جلب توجه میکند نقطه کانونی اتاق است . نقطه کانونی میتوان هر چیزی باشد به عنوان مثال شومینه یا یک نمای زیبا که نقطه کانونی قوی ایجاد می کند . در هر حالتی هر اتاقی برای خود نقطه کانونی دارد . در این شرایط شما میتوانید دکوراسیون را طوری تغییر دهید که این نقطه کانونی برجسته تر نشان داده شود . با خرید فرش مناسب میتوان در اتاق فضایی رنگی و بافت دار ایجاد کرد . اگر در اتاق از رنگ های مختلف استفاده کرده اید یک فرش با رنگ خنثی میتوان برای محیط دیوار راهرو ورودی مناسب باشد . از فرش های نقش دار میتوان برای محیط های درخشان و صیقلی استفاده کرد . با رعایت این گونه موارد میتوان اتاقی متوازن و شکیل داشت . در فضای داخلی خانه میتوان در تمام قسمت ها از گیاهان استفاده کرد . کاربرد گیاهان در دیزاین داخلی خانه به محیط خانه رنگ و زندگی می بخشد .

زیاد دیده می شود.

kitchen decorationهنر هندی ها در رنگ و طرح پارچه هایشان است؛ همچنین در استفاده از ابریشم و استفاده از آن در بافت روتختی ها، رومیزی ها و پرده ها. شاید در خانه یک هندی خبری از یک مبلمان خاص نباشد اما حتما در گوشه و کنار خانه پارچه هایی با طرح های خاص آسیایی و با جنس های خاص ابریشم و. زیاد دیده می شود. هندی ها عاشق پارچه هستند. اسپانیایی ها کلا آدم های سرخوشی هستند و به قول معروف دلشان شاد است و جوان. برای همین در دکوراسیون داخلی منزل این مردم عجیب اروپایی هر المانی که وجود داشته باشد حتما یک جورهایی جوان پسند است. انگار که اصلا یک جوان طراحی خانه را به عهده گرفته؛ حتی اگر خانه متعلق به یک زوج بالای هفتاد سال هم باشد! استفاده از رنگ و پارچه های جدید در خانه اسپانیایی ها حرف اول و آخر را می زند و البته به کار بردن سرامیک و چوب.

  1. انتخاب مبلمان
  2. اجاق گاز: برند کن، ۱.۹ میلیون تومان
  3. فهرست نیازها و سلایق اعضای خانواده
  4. مرتب کردن اتاق با جعبههای تزئینی
  5. دفتر کار خانگی داشتن
  6. روشنایی بخش ها
  7. ضمانت پیش پرداخت

kitchen decorationالبته تمرکز بیشتر روی ساختمانهایی با مقیاس بزرگ بود که بیشتر آنها فضاهای مقدس مذهبی را شامل میشدند. سقف فضا و دیوارهها برای کاشی کاری و نقاشی بیشترین توجه رو در این دوران داشت. در قرن هجدهم و نوزدهم از معماری اغراق آمیز باروک گرفته تا انقلاب صنعتی و آرت دکو و آرت نوو طراحی داخلی به معنای امروزی جایش را میان مردم باز کرد. از آنجایی که سفر به دیگر نقاط جهان آسانتر شد و نظریه پردازان راحتتر با اندیشه یکدیگر آشنا شدند، در نتیجه دکوراسیون داخلی تحت تاثیر این اتفاقات قرار گرفت. با اختراع برق در این دوران روند طراحی داخلی کمی دگرگون شد. در قرن 20 و 21 طراحی مدرن و به دنبال آن پست مدرن مورد توجه همگان قرار گرفت. بعد از اتمام جنگ جهانی و پشت سر گذاشتن خرابیها و با توجه به شرایط موجود تمرکز ویژهتری به ساخت و سازها و دکوراسیون داخلی شد. مردم بیشتری توجهشان به طراحی درون خانه و اتاقها رفت و کم کم سبکهای امروزی شکل گرفت.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دکوراسیون راهرو ورودی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.