بهترین لپ تاپ های استوک و راهنمای تست آنها

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

بهترین لپ تاپ های استوک و راهنمای تست آنها

  • USB Type-C
  • پردازنده گرافیکی AMD Radeon R4 با 512 مگابایت حافظه اختصاصی
  • نقاط قوت: ظاهر زیبا - صفحه کلید فوق العاده
  • حافظه رم: 4/8/16 گیگابایت
  • پردازنده گرافیکی: nVIDIA GeForce RTX 3060
  • کارکرد باتری
  • پردازشگر گرافیکی میتوانست بهتر باشد

همیشه از باتری و شارژر مخصوص لپ تاپ خود استفاده کنید و به محض پر شدن ظرفیت آن، دستگاه را از برق خارج نمایید. از تماس دستان آلوده و همچنین خیس به دکمه ها و بدنه لپ تاپ پرهیز کنید. هیچگاه لپ تاپ خود را در داخل صندوق عقل ماشین و یا محیط های بسته به مدت طولانی قرار ندهید. با جا به جا کردن لپ تاپ اندکی مهلت به آن دهید تا با شرایط آب و هوایی محیط جدید خود سازگار شود. بهترین لپ تاپ های استوک همیشه لپ تاپ ایسوس خود را بر روی سطوحی صاف و هموار قرار دهید. چنانچه احساس به داغ شدن بیش از حد دستگاهتان کندی در اعمال دستورهای صادر شده از سوی خود شدید، آن را برای مدتی خاموش کنید. در هنگام تمیز کردن لپ تاپ و نمایشگر حساس آن از دستمال های مخصوص استفاده نمایید. سعی کنید کمتر از لپ تاپ خود در زیر نور مستقیم خورشید استفاده کنید. در ادامه این مطلب از راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این لپ تاپ های ایسوس از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید. ضمن تشکر و امیدواری از مفید بودن این مطلب در راستای انتخاب و خرید شما، خواندن راهنمای خرید لپ تاپ لنوو و خرید ساعت هوشمند را نیز به شما توصیه می کنیم. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه هر نوع سوال و نظر خود را با تیم پشتیبانی لیست بیست در میان بگذارید.

  • فرکانس پایه در پردازنده : 4.2 گیگاهرتز
  • دو کاره بودن
  • امکان نصب انواع برنامهها
  • نداشتن هارد ssf
  • Dell XPS 13 (2021) | لپ تاپ مناسب دانشجویی

خرید لپ تاپ این روزها به یکی دغدغههای اصلی افراد تبدیل شده است چرا که با پیشرفت تکنولوژی ناخودآگاه افراد نیاز به یک سیستم هوشمند برای انجام فعالیتهای مختلف خود دارند. امروزه لپ تاپهای متفاوتی برحسب اندازه، نوع کاربری، سخت افزار و… در بازار وجود دارد و شما می توانید برحسب نیازی که دارید، لپ تاپ مورد نظرتان را انتخاب کنید. کمپانی لپ تاپ ایسوس، یکی از بزرگترین کمپانیهای تولید کننده لپ تاپ است که به سرعت توانست جایگاه بزرگی را در بین کاربران پیدا کند. برای مشاهده لیست لپ تاپ گیمینگ ایسوس میتوانید از این قسمت استفاده کنید. به صورت کلی لپ تاپهای ایسوس جز لپ تاپهای محبوب در میان کاربران بوده و متقاضی زیادی دارد. برند ایسوس از نظر لپ تاپ گیمینگ بسیار محبوب و مشهور است چرا که سخت افزار به کار رفته در آن از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار هستد. اگر شما قصد خرید لپ تاپ قدرتمند و رده بالا را دارید لپ تاپ ایسوس یک گزینه عالی و هوشمندانه است.

در واقع باوجود این مقدار حافظه رم سرعت لپ تاپ که خود به خودی خود بالا بود با این آپشن سرعتش چند برابر می شود. همانطور که می دانید هاردها به دو دسته کلی تقسیم می شوند. سرعت و عملکرد هاردهای SSD نسبت به HDD بیشتر است و به همین دلیل نیز قیمت آن ها بیشتر است. لپ تاپ اچ پی زدبوک جی 3 دارای حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع SSD m.2 است که از جدیدترین نوع هارد های ssd است و از بیشترین سرعت برخوردار است. افرادی که با هاردهای SSD آشنا هستند می دانند که از چه سرعت و قدرتی برخوردار هستند در واقع همه کاربران آرزوی همچین هاردی را دارند. امیدوارم از این نوشته بازرگانی فردوس( مرجع رسمی ارائه انواع لپ تاپ های استوک و اپن باکس با شبعه اصلی در شهر بانه) لذت برده باشید و جواب سوال های خود را یافته باشید و به اطلاعات شما افزوده باشد. جهت اطلاع از مشخصات سایر لپ تاپ های سری zbook G همانند G1,G2, G4,G5,G6 می توانید از سایت ما استفاده کنید.

  • صفحه نمایش بسیار بزرگ
  • قیمت: ۳٫۰۸۰٫۰۰۰ تومان
  • پردازنده:E5-2630 V2*2
  • کیبوردهای RGB
  • پردازنده گرافیکی

برای دیدن ویدیو بررسی تخصصی و آنباکس این لپ تاپ به بخش جعبه گشایی در همین صفحه یا به صفحه آنباکس لپ تاپ مراجعه کنید. خط Omen مدتی است که هسته اصلی خانواده لپتاپهای بازی HP است. خرید و فروش لپ تاپ کارکرده سخت افزار با کارایی بالا را در فرم فاکتوری دارد که برای شما مهم نیست که آن را در مکانهای عمومی حمل کنید. چندی پیش، ما جدیدترین ورود این شرکت به بازار لپتاپهای گیمینگ، HP Victus را بررسی کردیم، و در حالی که در کل لپتاپ مناسبی بود، نقاط مشکلی داشت که HP باید در نسخه بعدی آن را برطرف کند. حال لپ تاپ hp omen 16 b-0002tx بررسی می کنیم. ویدیو بالا که تیزر معرفی لپ تاپ HP Omen 16 است، امکانات و ویژگی های این لپ تاپ را به طور خلاصه در یک 1 دقیقه نشان میدهد. مشخصات ذکر شده در ویدیو با مشخصات این نسخه موجود لپ تاپ در دیجی 63 متفاوت است. ویدیو از کانال یوتیوب Omen است. قبل از بررسی لپ تاپ، بیایید کمی به بررسی خود سری Omen لپ تاپ های HP بپردازیم.

قیمت لپ تاپ لنوو ThinkPad Yoga 12 بسیار مناسب است. لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad Yoga قابلیت های فراوانی را برای تجارت شما ایجاد می کند. این لپ تاپ با نمایشگر ۱۲٫۵ اینچی لمسی , ۳۶۰ درجه می چرخد تا چهار حالت لپ تاپ ، تبلت ، چادر و ایستاده را برای سهولت کار به شما ارائه دهد. یک دستگاه خاص که به راحتی بین چهار حالت - لپ تاپ ، پایه ، تبلت و چادر سوئیچ میشود. لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 12 در استفاده های مختلف, تنظیمات سیستم را تغییر می دهد و صفحه کلید را در جای خود قفل می کند. این بدان معنی است که شما می توانید بر اساس کارهایی که انجام می دهید حالت مورد استفاده لپ تاپ خود را انتخاب کنید. این نوت بوک با صرف ۱٫۵۸ کیلوگرم و فقط ضخامت ۱۹ میلی متر گزینه فوق العاده ای برای جابجایی است. برای کارهایی که در حال حرکت هستند نیز بسیار مناسب است. کلیدهای تصادفی را از بین می برند و یک گریم راحت تر را برای کار بهتر فراهم می کنند. مهم شما از جمله : پرونده ها ، فیلم ها ، عکس ها و سخنرانی ها. لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad Yoga 12 قاب آلیاژ استوم و صفحه نمایش مقاوم در برابر خراشیدگی و ضد لک بودن با جنس شیشه ای است که می تواند در کیف شما به راحتی و بدون نگرانی قرار بگیرد. قلم دیجیتایزر یک تجربه طبیعی ، روان ، نوشتن را فراهم می کند و به شما امکان می دهد یادداشت برداری کنید ، اسناد را امضا کنید ، PDF های حاشیه نویسی و موارد دیگر را یادداشت کنید. این قلم در مدل های سفارشی وجود دارد. طول عمر باتری The ThinkPad YOGA به شما امکان می دهد تا در بازه طولانی کارایی داشته باشید. با حداکثر ۸ ساعت عمر باتری - و ۳۰ روز آماده به کار - می توانید تمام روز را بدون شارژ مجدد استفاده کنید.

برای خرید یک لپ تاپ استوک حتما باید سلامت آن را از جهات مختلف پیش از خرید چک کنید. باتری یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. با کارکردن چندساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد. اگر هنگام استفاده از سیستم خود ، متوجه شدید که باتری سریع شارژ خالی می کند ، به اطلاع فروشنده برسانید و از او بخواهید که یک باتری نو به شما تحویل دهد. تغییر رنگ مانیتور نکته ی مهمی است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید . خرید لپ تاپ اچ پی چرا که از گران ترین بخش های لپ تاپ مانیتور است که در صورت خراب بودن، هزینه زیادی را بر کاربر تحمیل خواهد کرد. برای تست این دو بخش سخت افزاری، استفاده از نرم افزار PassMark BurnInTest مفید است. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده و سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند.

هارد SSDاز سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است. این هارد سرعت دستگاه شما را نسبت به هاردHDDبسیار بالاتر میبرد و باعث افزایش سرعت کپی انواع فایل ها و باز کردن و اجرای انواع فایل به صورت آنی میشود. در کل این هارد سطح کارایی دستگاه شما را بسیار بالاتر می برد. این لپ تاپ دارای رم 8GB میباشد که از رم نسبتا قویی برخوردار است و در اجرا و عملکرد برنامه ها خیلی سریع عمل میکند. این لپ تاپ دارای دو واحد پردازنده ی گرافیکی می باسد که یکی از آن ها مجتمع و دیگری مجزا میباشد. گرافیک مجتمع این لپ تاپ از نوع Intel HD 4600 میباشد. گرافیک مجزا و قویتر آن از نوع AMD Radeon HD 8690M با 2 گیگابایت حافظه ی اختصاصی خودش میباشد. این لپ تاپ با داشتن این دو پردازنده ی قوی در اجرا و ساپورت بازی های سنگین هیچ مشکلی ندارد و میتوانید با این لپ تاپ از بازی کردن لذت ببرید. لپ تاپ Dell LATITUDE E6440 دارای صفحه نمایش 14 اینچی با روزولوشن 1920×1080 می باشد.

اگر به دنبال لپ تاپی حرفهای هستید که بتوانید تمامی کارهایتان را به صورت تخصصی انجام دهید لپ تاپ 17 G2 کمپانی HP را از دست ندهید. این لپ تاپ با قابلیتهای پیشرفته گرافیکی، فضای ذخیره سازی زیاد و پردازنده قدرتمند یکی از بهترین و پر طرفدارترین لپ تاپها برای افراد متخصص است. صفحه نمایش و اندازه نمایشگر لپ تاپ یکی از معیارهای مهم هنگام خرید است. این مورد از نظر کمپانی HP مخفی نمانده و در ساخت این لپ تاپ از صفحه نمایش LED با سایز 17 اینچی استفاده کرده است. کیفیت تصویر در این لپ تاپ FHD است. لپ تاپ 17 G2 زاویه دید بسیار وسیع دارد و صرف نظر از اینکه در چه محیطی هستید تصاویر را برایتان با کیفیت، دقت و وضوح بالا نمایش میدهد. طراحی حرفهای صفحه کلید لپ تاپ zbook 17 g2 برای کاربران امکان تایپ سریع را فراهم کرده است. در قسمت بالا و پایین صفحه لمسی کلیدهای راست، میانه و چپ تعبیه شده است که کاربر هنگام استفاده کنترل بیشتری را بر روی آن دارد.

  • حافظه 32 گیگابایتی DDR4 3200 مگاهرتز (2 برابر DIMM)
  • پردازنده: Intel Core i7-7500U (Up to 3.50GHz)
  • نرم فزار های مهندسی
  • ASUS N53SV
  • پردازنده ی مرکزی بسیار قدرتمند
  • ابعاد: 347x243x44.4mm
  • رم: 16 گیگابایت DDR4 (1596 مگاهرتز)
  • پردازنده: Core i7 2620 M

خرید لپ تاپ دست دوم صنعتی اچ پی 2540 p مناسب و سالم از فروشگاه اینترنتی ال کالا هراه با گارانتی یک خرید مقرون به صرفه است. این دستگاه استوک از سری صنعتی و مقاوم اچ پی ( EliteBook ) سفارش اروپا ، hp zbook 15 g2 قیمت دارای کیبورد و بدنه مقاوم و محکم میباشد . HP EliteBooks 2540P یک نت بوک بسیار قدرتمند با عمر باتری طولانی و انعطاف پذیری بالا است. این کوچکترین EliteBooks است که با دو پردازنده سری CI5 و CI7 همراه با فن آوری های بی سیم از WLAN و کلیه پورت های مورد نیاز برای انواع اتصال. حتی در بعضی سری ها به همراه دی وی دی رایتر هم عرضه شده است . برخی از افراد یک نوت بوک معمولی برای دفتر و یک نت بوکی برای سفر نیاز دارند. وزن و ابعاد این لپ تاپ را بسیاز جذاب کرده است، و مهندسان HP آنرا با استحکام فوق العاده ای ساخته اند .

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.